Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Mocht u een klacht hebben omtrent een ervaring met onze webshop en komt u er niet uit met de betreffende bestelling of product dan kunt u uw klacht schriftelijk zenden t.a.v.:

Toy-stores 
Schans 39 
1261MJ Blaricum

U kunt ook mailen naar info@toy-stores.nl of gebruik maken van ons contactformulier.

Binnen 2 dagen na ontvangst van het contactformulier, e-mail of brief van uw klacht zullen wij dan schriftelijk of per telefoon inhoudelijk naar u reageren.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.